Rezerwacje i pobyt

  • Jakie dokumenty muszę przygotować przed pobytem?

    Przed przyjęciem pupila wymagamy aktualnej książeczki zdrowia z potwierdzeniem ważnych szczepień przeciwko wściekliźnie oraz chorobom zakaźnym, potwierdzone odrobaczenie nie starsze niż 3 miesiące, aktualne zabezpieczenie przeciwko pchłom i kleszczom. Na miejscu podpisujemy umowę pobytu psa w hotelu.

  • W jaki sposób rezerwować miejsce dla mojego pupila?

    Najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie lub wiadomością SMS/WhatsApp.

  • Co mój pies powinien mieć ze sobą na pobyt?

    Prosimy o zabranie karmy, do której Twój pies jest przyzwyczajony. Posiadamy również możliwość wyżywienia hotelowego ( oferujemy suchą karmę marki Calista i Lincoln oraz mokrą karmę Dolina Noteci). Zalecamy też, abyś dołączył jego ulubione legowisko, miski, koc lub zabawkę, to pomoże psu poczuć się jak w domu. Prosimy również o zabranie obroży lub szelek.

  • Czy mogę odwiedzić Wasz hotel przed dokonaniem rezerwacji?

    Tak, serdecznie zapraszamy do odwiedzenia nas po wcześniejszym umówieniu się. Chcemy, abyś czuł się pewnie, powierzając nam swojego pupila.

  • Czy w hotelu akceptowane są psy agresywne lub lękowe?

    Akceptujemy psy, które mają problemy z socjalizacją lecz muszą być kontaktowe do człowieka – nie mogą być agresywne w stosunku do personelu. W takich przypadkach przed planowanym pobytem – rezerwacją terminu – wymagamy wizyty zapoznawczej. Dla bezpieczeństwa personelu i komfortu psychicznego psów, nie podejmujemy się opieki nad psami przejawiających agresję do ludzi oraz z lękiem separacyjnym.

Opieka i bezpieczeństwo

  • Czy psy są wyprowadzane na spacery? Jak często?

    Psy są wyprowadzane na spacery 1-3 razy dziennie ( w zależności od warunków pogodowych), przebywają również w trakcie dnia na naszych dużych, ogrodzonych wybiegach. W zależności od pogody i potrzeb pupila, spacery trwają od 15 do 45 minut. Oprócz tego psiaki spędzają czas na zabawie z personelem, pielęgnacji sierści i włosów itp.

  • Czy zwierzęta są trzymane w klatkach?

    Nie, w hotelu znajdują się wydzielone przestrzenne boksy/pokoiki. Każdy boks został wyposażony w kamerę, czujniki ruchu i indywidualne oświetlenie LED z funkcją regulacji koloru oświetlenia – fototerapia ( autorska) – pomagająca zrelaksować się psiakom. Hotel został wyposażony również w system kontroli mikroklimatu – klimatyzację, kontrolę wilgotności itp. W hotelu stosujemy również audioterapię, która rewelacyjnie sprawdza się w czasie burz oraz sylwestra ( zmniejsza stres związany z hukiem, psy lękliwe najczęściej dosłownie zasypiają zrelaksowane w trakcie nocy sylwestrowej).

  • Co w przypadku nagłego zachorowania psa?

    W przypadku nagłego zachorowania natychmiast kontaktujemy się z właścicielem i udajemy się do zaprzyjaźnionej kliniki weterynaryjnej. Koszty leczenia ponosi właściciel. Opiekę w hotelu sprawuje m.in. technik weterynarii który potrafi udzielić pierwszej pomocy oraz zdiagnozować zagrożenie.

  • Jak wygląda proces adaptacji nowego psa w grupie?

    Jeśli pies wykazuje chęć do socjalizacji, proces wprowadzania do grupy przebiega pod stałym nadzorem naszych opiekunów, stopniowo i w bezpiecznym otoczeniu. W zabawach grupowych biorą udział nasi psi pracownicy, nasze Berneńczyki – Elza i Gabi . Są to psy pasterskie o wspaniałej psychice i charakterze.

  • Czy mój pies będzie miał kontakt z innymi psami?

    To zależy od Twoich preferencji i usposobienia psa. Jeśli sobie tego życzysz, zapewniamy nadzorowany kontakt z innymi psami – będą to nasze psiaki Elza i Gabi. W przypadku psów z problemami w socjalizacji, zapewniamy indywidualną opiekę.

Oferta